www.ikonzol-webshop.hu
Kosár 0

Á.SZ.F.

ÁSZF
Általános szerződési feltételek Genki Dama Kft. 2013
A jelen ÁSZF tartalmazza a iKonzol-Webshop.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
www.ikonzol-webshop.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév:           Genki Dama Kft
Székhely címe:            8000 Székesfehérvár, József Attila utca 37.
Cégjegyzékszám:        07-09-023637
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fejér Megyei Cégbíróság
Adószám: 24299857-2-07.
Közösségi adószám: HU24299857.
Státusz kezdete: 2013/03/27
Bankszámlaszám :      11600006-00000000-62561181
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: +36308514077
Cím:     8000 Székesfehérvár, József Attila utca 37. Genki Dama Kft
Telefon:            (+36308514077)
E-mail: info@ikonzol.hu
Nyitva tartása:
Hétköznapokon 10:00-18:00, Szombaton 10:00-14:00, Vasárnap Zárva

A tárhely-szolgáltató adatai: Shopify Inc.

                                               150 Elgin Street, Suite 800

                                               Ottawa, ON K2P 1L4

                                               Canada

                                               privacy@shopify.com

                                               (613) 241-2828


Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

elektronikus szerződéskötés lépések
Az elektronikus szerződéskötés lépései

  1. Regisztráció webáruházunkba: A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

 

  1. Webáruházunkban a termék megrendelése (fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása).

 

  1. Genki Dama Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az, a Genki Dama Kft., illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.

 

  1. A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon szaküzletben, vagy szerződött által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t. A terméket weboldalunkon keresztül elektronikusan, kiszállítás esetén utánvéttel (Utánvétes fizetés esetén vásárlási utalványt nem áll módunkban elfogadni!) , vagy szaküzletben történő személyes átvétel esetén készpénzzel, vagy bankkártyával fizetheti.

 

  1. A megrendelés, szerződéskötés és visszaigazolás nyelve: magyar.

Az Ikonzol-webshop.hu webáruházban regisztrált felhasználók és regisztráció nélküli látogatók közel azonos módon tudnak böngészni, vásárolni. A webáruház vásárlói bejelentkezve fiókjukba, vagy bejelentkezés nélkül a termékeink között tudnak böngészni. Az egyes termékek mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok és a termék fotói is. A kiválasztott termékeket azután a „Hozzáadás a kosárhoz” gombra kattintva a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető.
A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.
A kosár termékeinek megrendeléséhez a „Kifizetés” gombot megnyomva juthatunk el, ahol először a kontakt adatokat, a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani. Ugyanitt lehet tetszőleges megjegyzést, információt hozzáadni a megrendeléshez mind a webáruház üzemeltetője, mind a futárcég számára.
A kontakt adatok beállítását követően a „Tovább a szállítási lehetőségekhez” gombot megnyomva lehetséges a termékátvételi/szállítási módot kiválasztani, majd folytatva a vásárlási folyamatot a fizetési mód megadása kerül sorra.

A megfelelő és helyes adatok sikeres megadását követően a webáruház összefoglalja a vásárlás adatait és kéri a megrendelés megerősítését. A vásárló általi megerősítést követően a webáruház lezárja a megrendelést és a megrendelés adataival és a további tennivalókkal egy e-mailt küld a vásárló regisztrációkor megadott email címére, illetve a vásárlás minden adatával bekerül a vásárló profiljában található „Rendelési előzmények” oldalra.

 

A webshopban kapható termékek lényeges tulajdonságai:

A webshopban kapható termékek lényeges tulajdonságai megtalálhatóak az adott termék oldalán, de a hozzá tartozó használati útmutató (ami szintén tartalmazza az összes lényeges információt) minden esetben a termékkel együtt postázásra kerül. Szintén postázásra kerül egy részletes tájékoztatás, amiben tájékoztatjuk a Tisztelt Vásárlót a digitális adattartalom működéséről, a műszaki védelmi intézkedésekről, valamit a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről. Amennyiben a csomagot kézhez kapja és nem találná a hozzá tartozó tájékoztatókat, feltétlen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@ikonzol.hu email címen!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Vásárlót, hogy digitális terjesztésű játék (letölthető tartalom, tehát nincsen semmilyen fizikai megjelenése) vásárlása esetén a ” 54/2014 (II.26.) Kormányrendeletben található elállási jog nem illet meg. Az elállás kizárólag a fizikai termékekre vonatkozik és fizikai hordozóval ellátott, bontatlan szoftverekre.

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb.…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a személyes adatok menüpontban

Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon a info@ikonzol.hu

 e-mail címen, vagy a +36-30-851-4077-es telefonszámon. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.


    Az adásvételi szerződés létrejötte:
    1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
    2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
    3. A webhelyen történő - ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülő - online megrendeléssel és annak Szolgáltató általi elfogadásával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek azt Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető. A webhelyen leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek, a szerződés ráutaló magatartás útján kerül megkötésre. Az online megrendelés elektronikus úton történő automatikus visszaigazolásával egyidejűleg Szolgáltató tartós adathordozón megküldi Felhasználó részére a szerződési feltételeket és a jogszabály által előírt tájékoztatási kötelezettség teljesítéséhez szükséges információkat tartalmazó dokumentumokat. Az így megküldött dokumentumok, a webhelyen elhelyezett szerződési feltételek és tájékoztatók tartalmát,a Felhasználó általi megrendelés beérkezésének pillanatában meglévő állapotuk szerinttartalmazzák.

    4. Rendelés befejezése gombon fizetési kötelezettséget jelent.

    A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

     

    A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatod meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (amely tartalmazza az ÁFA-t), a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget. Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól.

    Tájékoztatunk, hogy internetes áruházunkban csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgálunk ki! Amennyiben kereskedelmi mennyiségben szeretnél termékeket rendelni, kérjük keress az alábbi elérhetőségeinken: info@ikonzol.hu, +36 30 /8514077.

    Árak:
    A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát. A Webáruház az árváltozás jogát fenntartja.
    Az árak nem tartalmazzák a posta/szállítási költséget. (lásd később)

    1. A szállítási határidők a készleten lévő termékekre a mindenkori MPL szállítási rendszerében történő feltételek alapján.
    2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárló által megadott címre köteles kiszállítatni.
    3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
    Lehetséges fizetési módok
    1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel) 


    A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak. 
    Új termék esetén 27% ÁFÁ-t tartalmaznak.
    Használt termék esetén 0% ÁFÁ-t tartalmaznak. (Különbözet szerinti adózás)

    Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab játékot takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károkért  nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítjük ha az adott termék már nem található meg raktárunkban.

     


    Használt termékek esete


    Az oldalunkon megvásárolható egyes használt játékaink esetében, a teljes játékélményhez Online kód megléte is szükséges lehet, ami azonban nem garantált, hogy minden használt játékunk esetében még rendelkezésre áll (lévén egyszer használatos kódokról van szó). Amennyiben mindenképpen ragaszkodsz az Online kódhoz egy adott termék esetében, úgy kérjük vásárolj ÚJ JÁTÉKOT, mert ekkor garantált, hogy él az online kód!

     

     

    Panaszkezelés

    (2) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

    (3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

    a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

    b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

    egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

    (4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

    (5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

    a) a fogyasztó neve, lakcíme,

    b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

    c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

    d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

    e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

    f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

    g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

    (6) Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

    (7) A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

    (8)54 A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.


    Észrevételeidet, esetleges panaszaidat az info@ikonzol.hu

     

     

    Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő
    Fejér Megyei Békéltető Testület

    Cím

    8000 Székesfehérvár
    Hosszúsétatér 4-6.

    Telefon

    +36 22 510-310

    E-mail

    bekeltetes@fmkik.hu

    Ügyfélfogadási idő

    Minden kedden, szerdán: 13 – 15 óra között
    Minden pénteken: 9 – 11 óra között

     


    A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
    A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete 

     

    Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.

    Jelen ÁSZF a www.ikonzol-webshop.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.
    Az ÁSZF megváltoztatására a Szolgáltató egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása ezt indokolttá teszi.
    Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Fejér megyei Járás Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.


    ODR Link

    Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@ikonzol.hu

    Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. 

     

    ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

    A vállalkozást a békéltetőtestületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 


    A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattatalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

    A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: A megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

     
    Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
    1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (8000 Székesfehérvár Budai út 14, Genki Dama Kft). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
    1. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (8000 Székesfehérvár Budai út 14, Genki Dama Kft) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@ikonzol.hu).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
     
    Garancia:
     
    Új szoftver vásárlása esetén a „visszatérítés” kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a „garancia” nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, nem rendeltetésszerű használatból, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).
    Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel (fagyás, telepítési problémák stb.), terméktámogatással kapcsolatban vásárlóink minden esetben a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak.
     
    Használt szoftver vásárlása esetén a „visszatérítés” a termékre három naptári hónapig érvényes, továbbá a „garancia” nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, nem rendeltetésszerű használatból, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).
    Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel (fagyás, telepítési problémák stb.), terméktámogatással kapcsolatban vásárlóink minden esetben a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak.
     
    Digitális forgalmazású játék és szoftver vásárlása esetén a telepítésből vagy a szoftver hibájából adódó problémákért a Webshop nem vállal felelősséget.
     
    Garanciára és jótállásra vanatkozó 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet:
     
    a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól itt olvashat bővebben:
     
    https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400019.ngm
     
    • Elállás:

     
    A Vásárló elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel vagy portóval.
     
    A webshop által értékesített termékek körében a szoftverek esetében a Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontotta, hiszen ilyenkor lehetővé válik számára a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetni. Ha azonban a terméket az eredeti csomagolásban, felbontatlanul visszaküldi vagy visszaviszi az üzletbe, a kifizetett összeget a Webshop visszatéríti.
     

    Termékszavatosság (a rendeltetésszerű használat során történő meghibásodás)

    Termékszavatossági igény

    (1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy ‐ ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges ‐ a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    (2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója. (3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

    1. a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
      c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

    (4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó

    kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

    Közlési és igényérvényesítési határidők

    (1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
    (2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

    Érvényes: 2018.01.09től visszavonásig 7 Magyar nyelvű verzió

    Általános szerződési feltételek

    Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén

    A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

    Jótállás (kötelező jótállású termékek a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében) Jótállás

    (1) Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    (2) A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

    Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén

    A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a

    jótállást vállaló kötelezettel szemben.

    A jótállási igény érvényesítése

    (1) A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására ‐ megfelelő határidőben ‐ nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

    (2) A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

    Kártérítési igény

    Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén

    (1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.
    (2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.

    3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez 

    A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 

    1. Kellékszavatosság 

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

    Ön a Genki Dama Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 

    Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végsőesetben - a szerződéstől is elállhat. 

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 3 hónap.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 

    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. 

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Genki Dama Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

    2. Termékszavatosság 

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? 

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? 

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. 

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? 

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: 

    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 

    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy 

    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

    3. Jótállás 

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

    Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Genki Dama Kft. jótállásra köteles. 

    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

    A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

    Ön - választása szerint - az alábbi igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

    Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? 

    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. 

    Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.  

     A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

    20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

    (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

    a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

    aa) a terméknek,

    ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

    ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

    ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

    a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

    b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

    (3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

    (4)16 Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

    (5) Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik

    (6) Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül megküldeni.

    (7) Elállás esetén a vállalkozás legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget

    (8) Ha a fogyasztó legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozó nem köteles megtéríteni.

     

    Elállási/Felmondási mintatájékoztató 

    Elállási/Felmondási jog 

    Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. 

    Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

    Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Genki Dama Kft. 8000 Székesfehérvár József Attila utca 37. vagy info@ikonzol.hu.

    Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. 

    Az elállás/felmondás joghatásai 

    Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

    Ön köteles számunkra (Genki Dama Kft. 8000 Székesfehérvár József Attila utca 37.) s a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

    A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

    Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

     

    10. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatás elmulasztásának jogkövetkezménye

    21. § (1) Ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

    (2) Ha a vállalkozás a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül megadta a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

    11. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

    22. § (1) A fogyasztó a 20. §-ban biztosított jogát

    a) a 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy

    b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján

    gyakorolhatja.

    (2) A vállalkozás internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára a 20. §-ban meghatározott jog (1) bekezdés szerinti gyakorlását. Ebben az esetben a vállalkozás tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.

    (3) A 20. §-ban meghatározott jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 20. § (2) bekezdésében, illetve a 21. §-ban meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.

    (4) A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 20. §-ban meghatározott jogot e §-sal összhangban gyakorolta.

    12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén

    23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

    (2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

    (3) Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

    (4) Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az (1) bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

    13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

    24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

    (2) A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

    (3) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak, a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

    25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

    26. § (1)17 Ha a 13. § vagy a 19. § szerinti esetben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

    (2) E § alkalmazásában a piaci érték megállapításánál az azonos tevékenységet végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja szerinti ellenértékét kell figyelembe venni.

    27. § A fogyasztó a 20. § szerinti joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

    a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha

    aa) a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy

    ab) a fogyasztó nem kérte a 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;

    b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha

    ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,

    bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 20. § szerinti jogát, vagy

    bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.

    28. § A fogyasztót a 20. § szerinti joga gyakorlásával összefüggésben a 23. § (3) bekezdésében, valamint 24-26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

    14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

    29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

    a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

    b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

    c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

    d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

    e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

    f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

    g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

    h)18 - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

    i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

    j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

    k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

    l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

    m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

    (2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

    15. A fogyasztót megillető elállás vagy felmondás hatása a járulékos szerződésekre

    30. § (1) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződéshez vagy a távollevők között kötött szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, a fogyasztó 20. § szerinti jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti.

    (2) A fogyasztó a vállalkozásnak a járulékos szerződés felbontásából vagy megszüntetéséből eredő kárát nem köteles megtéríteni, és a szerződés felbontásával vagy megszüntetésével összefüggésben tőle egyéb költség - a 23. § (3) bekezdésében, valamint a 24-26. §-ban meghatározott esetek kivételével - nem követelhető.

    (3) A vállalkozás köteles a járulékos szerződésben részt vevő harmadik személy szerződő felet a fogyasztó elállásáról vagy felmondásáról haladéktalanul értesíteni.

    Elállásra és jótállásra vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
    a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól itt olvashat bővebben:
     
    https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor
     
     
    A szállító adatai:

    • Magyar Posta Logisztika (MPL)
    A termékek megvásárlásához internetkapcsolat szükséges.
    A webshop mind belföldről, mind külföldről elérhető az interneten keresztül, azonban kizárólag a Magyarország területére címzett igénybejelentéseket, illetve megrendeléseket fogadja el. A Magyarország területén kívülre irányuló postai, illetve egyéb címre történő szállítás nem lehetséges, minden ilyen címre történő megrendelés – erről szóló külön értesítés hiányában is – érvénytelennek minősül.
    A Webshop felhívja a felhasználók figyelmét arra, hogy csak háztartásban használatos mennyiségeket szolgálja ki. A webshop a hét minden napján 24 órában elérhető.
    Jelen vásárlási feltétetek elfogadása a megrendelés leadásának (és későbbiekben) csomag átvételének a feltétele. A Webshop felhívja a felhasználók figyelmét arra, hogy ezt vásárlás előtt mindenképpen vegyék figyelembe!
    A felhasználó házhozszállítást az ország egész területére igényelhet. Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen érvényes szállítási cím megadható.
    A hibásan, hiányosan vagy a szállítási címéként megjelölt ingatlannak, címnek felhatalmazás nélkül történő megadása esetén a Webshopot semmilyen felelősség, következmény nem terheli, sem a felhasználó, sem harmadik személy irányába, minden ilyen irányú igény, következmény és felelősség kizárólagosan a felhasználót terheli. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A Webshop javasolja, hogy szállítási címként az a cím kerüljön megadásra, ahol nagy valószínűséggel a felhasználó vagy meghatalmazott hozzátartozója tartózkodni fog a szállítás várható időpontjában.
    Átvételkor a megrendelő (Vásárló) felelőssége és kötelezettsége meggyőződni arról,- futár jelenlétében-, hogy a csomagon látható-e sérülés, benyomódás, a csomag nem került-e felbontásra.
     
    A megrendelt és készleten lévő termékekre a Webshop egy munkanapos kiszállítási határidőt vállal, a határidőbe a megrendelés napja nem számít bele. A megrendelést követő munkanapon történő kiszállítás csak abban az esetben érvényes, amennyiben minden adat helyesen került megadásra, a megrendelés a webshophoz a megrendelés napján legkésőbb 16 óra 30 percig beérkezett, a kiválasztott termék raktáron (készleten van), illetve szükség esetén a felhasználóval az általa megadott elérhetőségeken a Webshop munkatársa fel tudja venni a kapcsolatot. A Webshop felhívja a felhasználók figyelmét arra, hogy a fenti feltételeknek együttesen kell érvényesülnie!
     
    A Szállító csak munkanapokon, 08:00 és 17:00 óra között végzi a szállítást, hétvégén és ünnepnapokon a Szállító nem teljesít kiszállítást.
     
    Díjszabás:                                                        Utánvét
     
    2kg alatt                                                          990.- Ft
    2kg felett                                                        1590.- Ft
     
    Bármely hiányossággal kapcsolatban kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:
     
    info@ikonzol.hu
    +36308514077
     
    Az itt nem szabályozott kérdésekben a
    1. Polgári törvénykönyv,
    2. A 45/2014. (II.26.) kormányrendelet
    3. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
     
    Jelen ÁSZF a www.ikonzol-webshop.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.
     
    Cégünk fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Az adásvétel pillanatában hatályos ÁSZF vonatkozik az adásvételre.